dimarts, 27 d’octubre del 2009

Censures i més censures, li toca el torn de nou a la TV3


Realment estic cansat d'aquest tema, he discutit prou sobre ell a molts foros, reds socials i personalment en molts blavers i ignorants...massa.

Totes aquestes estratègies polítiques sobre l'anticatalanisme em possa de molt mala ostia, perquè possa en evidència als valencians, fent-mos quedar com a uns "paletos" que no tenim coneiximent o dignitat.

No vaig a parlar dels feixistes espanyolistes de tota la vida, eixos està clar que des de sempre practiquen el "divide y vencerás" i veuen en actes com aquests oportunitats precioses. Els que realment em molesten últimament són els grupúscles dels blavers radicals, fanàtics que no entren en raó. Una autèntica llàstima que tot eixe "amor per la llengüa i la cultura" valenciana no la apliquen com calga...

De totes les opinions que m'han arribat per part d'ells, no hi ha ni una que siga un argument real o de pes, és més, la majoría eren insults o atacs als catalans, o mentires que faríen enrogir de vergonya a un xiquet de parvolari.

La veritat, un acaba fart de rectificar i fer-los entrar en raó als blavers, inclús possant-los dades i evidències davant els nassos, estàn cegats o realment són uns hipòcrites, que més de preocupar-se per llevar la TV3 deuríen preocupar-se per crear una RTVV com cal i lliure.

Independentment de tot això, ja he dit que estic cansat del tema, tan sols crec que hi deuría d'haver una opinió vers el tancament de la TV3, i és el de la pràctica de la censura (dictatorial) per part de "blavencians" que ens deixen a tota la gent que vol vore TV3 sense aquesta llibertat d'elecció. Una censura en plé s.XXI que deixa ben clar lo poc que ha evolucionat el estat espanyol, una autèntica vergonya.

Es veu que la ràbia quels produeix la manipulació blavera a molta gent no els deixa pensar en els seus propis veïns valencians, valencians de veritat que ells consideren catalanistes ( per a ells tot és catalanista, per això parlen en castellà), quan la solució la tenen a casa, sense tindre que recurrir a l'odi ni a la censura. Si no t'agrada la TV3 o no la vols vore, fes com jo quan apareix el Canal9 al meu televisor, cambia de canal o desintonitza'l, però no fotes a qui si la volen veure.

En fí....pareix quel PP tan sols vol que vegen Canal9 per tindre el ramat ben "informat" i controlat.