dissabte, 6 de març del 2010

Aci mane jo!!


Ixa és la sensació que sempre m'ha donat el PP, el caciquisme, la tirania i la falta de democràcia que tenen i demostren continuament.

Com si no fora prou en totes les putaes que mos fan continuament, destruint la nostra identitat, cultura, patrimoni i tot el que se'ls pose per davant, ara faltava vore açò.

Els discapacitats de Xàtiva denuncien l'amenaça del president de la Mancomunitat


Està clar que estos del PP sempre han pensat en la "pèla", són uns peseteros de tres parells de collons, com si no tingueren prou en les "idees" que tenen. Però amenaçar a un col.lectiu de discapacitats de llevar-los subvencions si continuen sol·licitant un Centre d'Atenció Diürna, ja em pareix més que vergonyós, sobretot pels tòfols que'ls voten...

No sé que comentar sobre aquest fet, em senc indignat, no sé , però no tinc comentaris per açò, em dona molta ràbia.

Espere que ara dimitixca, i s'escolte d'una vegada al col.lectiu.

Molta "Plaça de Bous" de merda que va costar una collonà, però per al poble ni el "Bon dia".

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quan un ja pensa que no poden caure més baix es superen. Han perdut tota vergonya i decència de ja fa molt de temps.

Publica un comentari a l'entrada