dimarts, 17 de novembre del 2009

L'ostentació de l' "honradesa"

Dona igual quel País Valencià patixca una crisi econòmica, social, cultural, política, de sentit comú o dignitat, calfar-se el cap per ixes coses és tontería, pâ què?

Sempre serà millor que el nostre "humil" ecs!President faça ostentació de la seua honradessa, humiltat i preocupació conduint un "humil" cotxe junt a la "cerdita Pegui" per recollir uns quants millonaris que jugant jugant s'hen han eixit de la CUNETA.

Bah...el nostre benvolgut i carismàtic president està que s'hen ix en mostres de intel.ligència i és per això que faig un recopilatòri de algunes de les seues frases cèl.lebres que quedaràn per a la posteritat:

“Cuando yo estaba mal y sufría, pensaba en ti y me animaba. Mariano, tú eres mi escudo”.

3 de novembre de 2009 Comité Executiu Nacional del PP

“Yo, que no sigo muy de cerca esta cuestión (el caso Gürtel) porque me parece mucho más interesante otro tipo de cosas, le diré que esos pretendidos amigos son amigos de La Moncloa”.

“Los socialistas dejarán el Gobierno por dos G. GAL y Gürtel, este caso les arrastrará”.

22 d'octubre de 2009 a les Corts Valencianes

“Son ustedes muy amables y muy agradables”.

14 d'octubre de 2009, a los periodistas que le preguntaban por Costa y la Gürtel.

“Todos tenéis que ser felices, porque todos somos iguales, los calvos y los que tenéis pelo”.

“Ahí fuera hay miles y miles de enemigos”.

13 d'octubre de 2009 En la reunió del PPCV on no es va decidir la expulsió de Ric

“Nos apoyamos todos, que eso es lo importante ¿no? Estamos todos muy contentos, la verdad. Nos apoyamos todos y eso es muy bonito. También lo apoyo a usted, que lo está haciendo muy bien durante estos días y estas semanas. Y la verdad es que nos apoyamos todos, porque esa es la mejor manera de poder llegar cuanto antes a lo que les decía antes”.

“El ambiente que se está respirando en el partido es excepcional, siempre lo ha sido, pero ahora más que nunca”.

5 d'octubre de 2008 Als periodistes


“Estoy muy contento porque Fernando Alonso va a correr en Ferrari, y si usted es de Público y del grupo que también lleva La Sexta, podrán retransmitir excepcionalmente el Gran Premio de Fórmula Uno del año que viene”

30 de septembre, A una periodista del diari Público davant les preguntes del Cas Gürtel.


“Quedan uno o dos escaloncitos y esta cuestión absurda será pasado”. “La fuerza de la democracia es tan fuerte, que se llevará por delante esta cuestión y hace que cualquier obstáculo parezca menor”.

8 de juliol de 2009

“Te quiero un huevo. (…) quiero que nos veamos con tranquilidad para hablar de lo nuestro… que es muy bonito”

24 de desembre de 2008, a "El Bigotes"

“Tendremos que buscar en el diccionario otra palabra distinta a la de amistad que resuma y defina la íntima y sentida colaboración entre De la Rúa y el president de la Generalitat”

19 de septembre de 2008, al jutge que va decidir arxivar el cas Gürtel


1 comentari:

Jaume C. i B. ha dit...

La imatge de Camps i la senyora alcaldessa en un cavallino rampante és de les que passaran a la història. Mentre a Barcelona el líder suprem - amb permís d'Ansar - parlava de codis ètics Camps passejava en un Ferrari amb la senyora alcaldessa de València donant exemple als ciutadans del nou estil del PP.

Publica un comentari a l'entrada