dimecres, 19 de gener del 2011

Pareidòlia lingüística


Bona nit VALENSSSIANOOOOS!

Hui no tenía pensat res per escriure però s'han unit dos situacions especials que m'han empentat a fer-ho; una que no tinc res que fer i l'altra que m'ha passat una cosa normaleta, però divertida, que he pensat en escriure aci.

I és que algo tan simple com el fet de malinterpretar una paraula en el cas de que no siga perillós, doncs sempre fa gràcia...en aquest cas vos tocarà discernir quina paraula és a la conversa que he tingut esta vesprada amb un colega...(tampoc és molt dificil, eh?)

Innocent de mi, i es que sempre depén dels ulls en qui mira (i lo brut del cervell)...ahi va:

"Per l'Albereda de Xàtiva.

-Maxo estic blau...he dinat una merda i no he menjat res per a berenar...

-Ie, si vols pegar un mos no fa falta que tires indirectes ho dius i au!

-...No, no, no fa falta si total d'asi no res ja estaré sopant...

- Uei, pues bé...tu sabràs...

- Que tu no tens fam o què?

-Jo que va! Si he menjat un entrepà amb confitura de figa de m'auela...

-Perdona de què?

-De figa, confitura casolana de figa tio.

- Ah...que t'agraden les figues?

- Abans no molt, però des de que m'auela em va deixar tastar la figa que va fer al seu camp, m'encanten. Això si, en confitura sempre, aixina al natural no m'agrada molt tirar-li mos.

- Ah...ja. hahaha I escolta...llavors t'agraden les figues madures...

- HAHAHA Fill d'una puta! Que asco dones maxo, eres incapaç de parlar d'un tema sense desembocar-ho al sexe?!? I damunt aixina!!

- hahaha Com si tu no ho feres!

- Ie! Pos ben bona que està. Ja et deixaré que proves la figa de m'auela! hahaha

-Si, em muic de ganes! hahaha"


Si, aixina som els Valencians...