divendres, 25 de març del 2011

Els més àcids aforismes ateus


* Fes sonar el clàxon si les teves creences religioses fan de tu un gilipolles.
* El Disseny Intel.ligent fa plorar al meu mico.
* Massa estúpid per entendre la ciència? Prova amb la religió.
* Hi ha una raó per la qual els ateus no estavellen avions contra els edificis.
* "Adóram o et torturaré per tota l'eternitat. Que tingues un bon dia ". - Déu
* Déu no mata la gent. Això va a càrrec dels qui creuen en ell.
* Totes les religions apareixen simplement per frau, por, cobdícia, imaginació i poesia. - Edgar Allan Poe.
* No confiaría en el teu déu ni encara que existís.
* La gent que no vol que es riguen de les seves creences no hauria de tenir creences tan gracioses.
* ¡Amenaçar als nens amb l'infern mola!
* Déu - apliqueu directament sobre el front!
* Déu no existeix, així que supose que això vol dir que ningú t'estima.
* Dius "heretge" com si fos una cosa dolenta.
* M'agraden els cristians, tenen gust de pollastre.
* "Disseny intel.ligent" Ajudant a que la gent estúpida se senta intel.ligent des de 1987.
* El meu mico volador pot més que el teu àngel guardià.
* Cada vegada que jugues amb el teu coseta, Déu mata un gatet.
* Si Déu volia que creguéssim en ell per què va inventar la lògica?
* Pregar és una forma d'esquizofrènia políticament correcta.
* TOTS els americans són afroamericans.
* Ho he oblidat - En quin dia va crear Déu tots els fòssils?
* Era ateu fins que els hindús em van convèncer que jo era Déu.
* Si ens va fer a imatge i semblança, llavors per què no som també invisibles?
* JESÚS ET SALVA ... de pensar per tu mateix.
* Com pots no creure en l'evolució si ni tan sols la pots definir?
* Pregunta: Com pots dir que el teu Déu és una creació humana?
Resposta: Si odia a la mateixa gent a la que tu odies.
* Cada vegada que veus un arc de Sant Martí, Déu està tenint sexe gai.
* Vaig estudiar en una escola pública a Kansas i tot el que vaig obtenir va ser aquesta infame samarreta i una pobra comprensió del mètode científic.
* La família que prega junta està rentant el cervell als seus fills.
* Déu està ocupat ara mateix. Puc ajudar-lo jo?
* Si Déu hagués tingut la intenció de que anara a l'església m'hauria donat un cul més gros per poder seure i un cervell més xicotet amb el que pensar.
* No vingues a pregar a la meva escola i jo no aniré a pensar a la teva església.
* Qui ets tu per qüestionar el que el teu déu no vulga que jo crega en ell?
* No crec en Déu. Puc ser maníac depressiu però no estic tan boig.
* Quan arribe el dia del judici em puc quedar amb el teu cotxe?

I una en anglés que es Déu explicar:

  • Jesus is coming? Don’t swallow that!
Esta fa referència a la hipotètica segona arribada de Jesús. Traduida correctament sería "Jesus està vinent? No t'ho cregues!", per entendre la broma, juguen amb el "Coming" i el "Swallow" per fer una frase amb segon sentit com aquesta; "Jesús s'està corrent? No t'ho tragues!"