dilluns, 3 d’agost del 2009

Primera impresió del Llibre de les Festes de La Llosa de Ranes '09


Ja li he pegat una ullà, i lo primer que he fet a sigut vore les fotos.

1ºFoto estampàtica estàndar numº394 del Rei i la Reina.
2ºFoto del Francisco Camps alias "el trajeado".
3ºFoto de Alfonso Rus "ese GRAN hombre"
4ºFoto de Evaristo Aznar l'amic de "ese GRAN hombre" cosa que no diu molt al seu favor, en una xicoteta foto al fons del Rei, un poc més jove al estil del Franquisme.

El meu pensament instantani, al acabar de vore tal rastre de fotos...

"Deu cagat, quant de fill de puta junt,tú....aixina estem..."

Al recobrar les ganes de viure rere vore tal espectacle d'antesc, he seguit recorrent el llibre.
Com sempre, tenen alguns textos ben avinguts,uns en valencià, atres en castellà, altres en "asaberquecosa", sobre temes del poble, els actes, com no...també he de dir,que l'he vist de refiló, ja que no era meu, aixi que comentaré els textos quan tinga un exemplar a les meues mans.

Els festers i festeres molt ben arreglaets, espere que disfruten de les festes tant com vaig a fer-ho jo.

I després, el 95% restant, anuncis.

Lo dit, quan tinga l'exemplar a les mans, pujaré lo que puga i comentaré certs textos que m'han cridat l'atenció...

La mare que ho ha parit...