dimecres, 24 de febrer del 2010

Primeres frases Blaveres de l'any


"Qui te que estudiar eres tu PAYASO, AHI T'AGARRE UN CANCER FILL DE PUTA CATALANISTE. Odi a l'invasor fasciste."

"jeje sabem que vos produim certa rabia y aixo me dona mes gracia encara i me dona alicient de lluitar mes contra vosatros, viva el GAV perque tios com yo.. de la meua edat... de 13 a 16 ne som més de 100 en la ciutat de Valéncia, en canvi si vosatros aneu a una manifestació teniu que ficar autobusos pa que vinga gent catalana.A partir de demà anire a agarrar firmes al centre de Valéncia, a vore si te'n vens i veig qui eres;) estaré en la plaça de bous on li torejen a ton pare xdddd . Viingaa, auuu xd"

"Els catalanistes sou uns incults de merda, puix no tingueu ni arguments, llo ya he dit tot el que tenia que dir. Fills de putes, VIVA ESPAÑA!"

(aquestes frases no estàn retocades i desgraciadament són reals, escrites per personatges molt peculiars que es suposa defenen el valencià)

Anem a fer un poc més interactiva esta secció, si trobeu alguna perla blavera, envieume-la junt a una prova de la seua vericitat. Jo principalment solc recolectar-les a foros, el tuenti, el Facebook i a "converses" que puga tindre en algún que altre especímen d'aquests...

2 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Jo me'n recordo d'una que deia "català jo? jo conec a mon pare!" o una cosa així, escrita en una enganxina que vaig veure per llocs diversos de València Cap i Cassal.

Crec que tinc la foto per casa, si la trobo te l'envio.

LoyKaPV ha dit...

Si si vaja, ixa també la vaig vore jo, realment penós...

Publica un comentari a l'entrada